Ismady

Ismady
Sayang Kamu <3

Sunday 22 July 2012

Adik Ismady ^^

Yeaashh ! Now dia dh dapat gelaran sbg adik angkt aku ,
Bukan kawan lgy ,
And aku syang dia mcm adik kndung aku sndri ,
Please aku tamaw khilgn diaa ,

Start smlm hingga hari neh ,
Aku still happy ,
Bermulanya hari pertama puasa ,,
Aku dah dapat adik angkt ,
Yess, mmg ini yg aku harapkan,
Dari dulu aku berharap sgt , suatu hari nnty dia akn jd adik angkt aku ,
Yeahh , tercapai hasrat aku , Alhmdulillah ya allah :')

Adikk , Adik dah janji kan ta akan tinggal kan akak kan?
Adikkk , akak harap adik tepati janji adik ,
Akak tahu adik sorg yg baik , akak prcya kan adik ,
Tlg jgn hilang kprcyaan akak trhadpt adik taw,
Jgn tipu2 akak ye sygg ,
Akak syg adik sgt2, SUMPAH adik SUMPAH !
Huhhu, muah pipi kiri , muah pipi kanan :*

Hari ini , First time aku brjalan2 blik sma dgn dia ,
Ya Allah , terharunyaa dpt blik sma2 gn adik ksygn kita ,
Tgk hari neh dia ptong rambut ,
Alelel , comel nya adik akak ,  , hehehe ,

Adikk , adik neh slalu wat akak syg adik an ?
hehe , ambek berat pasal akak ,
Td akak blik skolah puns ,
Adik still igtkan akak "balik elok2" ,,
Adikk , akak bertuah sgt dpt adik yg baik cm neh ,'
Ta hisap rokok , ambil berat , hormat orang
Rajin prgy smyg terawih kt masjid lagyy , hehhe

Adik comel ouh adik comel ,
Ari neh akak still rindu adik lgy lah,
Td jmpa sat je an ?
Takpa2 , ecok kita pagi2 sama2 free kt skolah an ?
Kita dah rncang lepax skali an ? Wahh2, ta sbar akak ,
HAHA ! Sembang gn adik ta prnh puas taw dak,
Nak je selalu ada gn adik , hehhee , *galokk!*

Okay ckup smpy sni ,
6ty titew update blog lagy yeaa ,
Jum tgk gmbar kt bawah neh ,
Aku buad sndri kot,?
Sweet dok ? HAHA, Ta sweet cm hmpa2 smua :))


Adik , Ilove you so much ,
Sory kalau akak buad ta elok , hehhe ,
Thanksyou sayang :*



No comments:

Post a Comment