Ismady

Ismady
Sayang Kamu <3

Wednesday 18 July 2012

Bdax Juniour ^^

Wahh , titew dpt kwan baru lah ,
Sukenyeee :')
Nak taw dak cite dia cm mne ?
Hehehe , meh kita baca sama2 :')

First aku kenai dia ,
17 JUN 2012 , Aku still ingat lagy ,
Tu pun kenal dlm fesbukk, yes kami mmg bdax skolah sekali ,
Alhamdulillah lah , bleyh jumpa tiap2 haryy, hehe :')

Cerita dia , dia add kmi dulu dlm fesbukk ,
And mlm tuh mula mnegur antra satu sama lain ,
perkenalkan diri msing2 , hehehe

tututut ,,And hari sukan pun telah bermula ..
Wahh2 , bdax Atlet mmg lari laju ,
Suka tgk dia lari ,smua acra dpt kt dya ,
Untunglah kan ? AHAHA !

Kami selalu chat bila waktu mlm tepat jam pkol 8 ,
Kmi berdua selalu online, ta prnh missed langsung --'
HAHA ! Kan mady kan ? hehe .
So , nama dia ismady , form 2 ..

Wahh , baru form 2 kan ? heheh
Mmg lah umur dia jauh beza dari aku ,
Tp dia brpikiran matang kot , hohoh ~
Byk aku taw crita pasal dia , huhuh ,
Awex dia, ex dia, kak angkt dia . Smua dia crita ,,
Tp just dlm fb je bgtaw ,
Sbb dia ta pkai telefon ,
Lepas dia bg taw je dia dpt telefon dia dari wrden asrama ,
Ya allah , senang haty kami ,
Hehe buleyh contex2 selalu , teman kami stiap masa ,,
Hhehehe , KAmi happy kay happyy :)

haa, taw dak , kami neh ta prnh brtegur spa kt skolah ,
Just senyum , mklumlah, msing2 sama malu , hahah !
Hehehe , akhirnya hari neh brtarikh 18/7/12 ,
Wahh , si dia, dah menepati janjy akan tegur aku ,

Yeaashh, ari neh lah , hari kokurikulum ,
Aku brpeluang jumpa dia, sembang gn dia , gelak2 gn dia ,
Wahh2 , jalan gn dia, smua pakat tegur , aishh, famous sngguh jniour aku sowg neh --'
Serious hari neh aku happy sesgt2 ,
Walaupun duk kena halau gn PAK GUARD smpy dua kali , HAHAH !
Dia lah lelaky jniour yg baik prnh aku kenal :')
Aku sayang dia mcm syg adik aku sndiri ,
Tak tipu keyh , Aku tamaw khilgn kawan cm dia, SUMPAH neh ,

Mady , kami harap sgt hmpa ta lukakn haty kami kayyhh
Kami syukur sgt dpt kawan cm hmpa ,
Kami na sgt hmpa ada bila kmi perlu ,
hmpa , kami minta maaf sgt2 lau ada wat salah kt hmpa keyhh ,
Hampa maafkan kami taw ;(

Hari neh , aku dgr crita psai dia ,
Kecian dia kena marah gn kakak angkt dia ,
Sedeyh kami tgk dia, diam je kt skolah,
Kami tatw yg dia kena maki2 gn kakak angkt dia ,
Takod sgt kakak angkt dia marah pasai kami rapat gn dia ,,
Last2 hmpa bgtaw bukan mslah kami , Ya Allah , lega kami rasa ,
Rupanya2 pasai yuney ex hmpa ,,,
Yea,, kami taw kak angkt hmpa ta suka gn yuney kan ?
Sudah lah hmpa, nak buad cm mne dah dia ta suka :(
Hmpa sabar yeaa .. Kami pun tadak hak na halang hmpa taw ..

Hmpaaa ,. ! !
Serious hari neh kami happy kay ,
Hehehe , td kami ada bg ampa cupcake polkodote kan ?
Hehe , ampa kata sedap , wahh senang haty kami ,
huhuh , kami duk harap hmpa terima cupcake tuh
Kami ta rasa pun cupcake tuh ,, kami tataw rsa dia cm mne ?
Hehehe , tgk2 hmpa gtaw cupcake tuh sedap , Yeahh , ~ Alhmdulilalh :')

Hampa , lepas neh hmpa jgn sombong2 gn kami da taw ,
Rajin2 lah teguq kami kt skolah keyhh :')
Kami da tamaw hmpa sombong2 mcm ari tu dah ,
Taw hmpa taw ?  Heheh , sayang hmpa ,
Thanksyou hmpa cuz sudy terima kami sbg kawan ampa ^^

Hmpa , Hmpa.. kmi tataw yg hmpa akan antar mcj wak tu blik skolah ,
Tgk2 ada mcj ampa ,
"Blik elok2 k" , Larhh , baek nya haty hmpa ,
Ambek berat jgak pasal kami kan? , Hehehe .. Terima Kasihh yeaa :')

Kami dari blik skolah smpy kami smpy rumah pun kita stil mcj kami ,
Hmpa , kami suka mcj ampa yang pnggey kami "KAK AIMUNI"
Hehehe , blik td hmpa ada pnggey kmi kak aimuni yea ?
HAHA, Tak sangka , , *syook sat* :p
Byla hmpa mcj cm tu , kami selalu sngeh2 sorg, HAHA,
Cam orang gyla pun ada, kecian kan ? HAHA ! Kesah pa kami ? heheh
Bila hmpa pnggey cm tuh , terasa diri kami terhormat sangt :')
Hmpa baik , hmpa hormat kmi sbg sniour hmpa, Terima Kasih yeaa :')

Hehehe , sudah2 lah tuh
Cerita ismady smpt kt sni ,
6ty ada apa2 smbung blik,  Yeahhh :'D
Bye2 , Assalmualaikum ,
btw Thanksyou so much ISMADY :)

No comments:

Post a Comment